Пошуковий запит: (<.>A=Нізовцев А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Нізовцев А. В. Структурні та функціональні компоненти професійної компетентності інженера [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 5. - С. 83-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_5_12
|
2. |
Нізовцев А. В. Інформаційно-комунікаційні технології забезпечення професійної підготовки майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_22 Розглянуто основні напрями комп’ютеризації професійної підготовки студентів, особливу увагу зосереджено на перспективах використання інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній практичній діяльності інженерів. Розглянуто фактори, що обумовлюють позитивний вплив упровадження комп’ютеризації на підвищення ефективності вищої технічної освіти. Визначено переваги використання комп’ютерних технологій у навчально-виховному та виробничому процесі.Рассмотрены основные направления компьютеризации профессиональной подготовки студентов, особое внимание сосредоточено на перcпективах использования информационно-коммуникационных технологий в будущей практической деятельности инженеров. Рассмотрены факторы, которые обуславливают позитивное влияние внедрения компъютеризации на повышение эффективности высшего технического образования. Выделены преимущества использования компъютерных технологий в учебно-воспитательном и производственном процессе.The main computerization directions of professional training of students have been reviewed. A special attention was concentrated on the perspectives of utilization of informatіon and communication technologies in the future practical activities of engineers. The factors, which condition a positive influence of introduction of computerization on the rise of effectiveness in the higher technical education have been considered. The advantages of utilization of computer technologies in the teaching and educational and the production process have been marked out.
|
3. |
Бандуріна О. В. Експериментальні дослідження ефективності застосування інгібіторів корозії на опішнянському родовищі [Електронний ресурс] / О. В. Бандуріна, Л. С. Захарченко, А. В. Нізовцев // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2011. - Вип. 2. - С. 201-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2011_2_35
|
4. |
Нізовцев А. В. Розробка моделі професійної компетентності інженера [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 243-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_29
|
5. |
Нізовцев А. Сутність і зміст професійної підготовки майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / А. Нізовцев // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 10. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_10_10
|
6. |
Нізовцев А. Формування професійної позиції майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / А. Нізовцев, М. Бєленьков // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 1. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_1_18
|
7. |
Нізовцев А. Професійні завдання у дослідницькому методі навчання [Електронний ресурс] / А. Нізовцев // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_2_7
|
8. |
Нізовцев А. Організаційно-педагогічні основи професійної підготовки майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / А. Нізовцев, М. Беленьков // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_1_13
|
9. |
Нізовцев А. В. Використання прийому доведення у дослідницькій роботі [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2009_1_13
|
10. |
Нізовцев А. В. Формування конструктивно-технологічної компетентності майбутніх інженерів з точки зору системного підходу [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 115. - С. 140-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_115_20
|
11. |
Нізовцев А. В. Практика професійної підготовки майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 108. - С. 142-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_23
|
12. |
Нізовцев А. В. Формуввання технологічної компетентності інженерів у професійній підготовці [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_27
|
13. |
Нізовцев А. В. Особливості професійної підготовки інженерів [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 139-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_109_22
|
14. |
Нізовцев А. В. Професійна підготовка майбутніх інженерів у технічному університеті [Електронний ресурс] / А. В. Нізовцев // Постметодика. - 2011. - № 3. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_3_11 Розкрито сутність організації навчального-виховного процесу технічного університету на основі компетентнісного підходу та мотивації професійної діяльності студентів. Охарактеризовано рівні оволодіння професійними компетенціями майбутніми інженерами, за якими визначається ступінь їхньої підготовки: адаптивний, пошуковий, дослідницький. Аргументовано, що ключовими умовами у підготовці майбутніх інженерів є використання конструктивного, пошукового та винахідницького стилів діяльності. Приділено увагу специфіці навчальної роботи студентів за умов виконання виробничих завдань, проведення якої сприяє практичному оволодінню фаховим мисленням. Визначено фактори підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності студентів.Раскрыта сущность организации учебно-воспитательного процесса технического университета на основе компетентностного подхода и мотивации профессиональной деятельности студентов. Охарактеризованы уровни овладения профессиональными компетенциями будущими инженерами, по которым определяется степень их подготовки: адаптивный, поисковый, исследовательский. Аргументировано, что ключевыми условиями в подготовке будущих инженеров является использование конструктивного, поискового и изобретательского стилей деятельности. Уделено внимание специфике учебной работы студентов в условиях выполнения производственных заданий, проведение которой способствует практическому овладению профессиональным мышлением. Определены факторы повышения эффективности учебно-познавательной деятельности студентов.The questions of organization of educational process in technical university with aim of professional training of future engineers were elucidated in the article. The essence and the specificity of academic work of students in conditions of fulfillment of production tasks, and of motivation of professional orientation were exposed. The factors of improvement of efficiency in the scientific-cognitive activities of students were determined.
|